چرا تبليغ در گوگل، يك نوع تبليغات هدفمند محسوب مي شود؟

تبليغ در گوگل، روش تبليغاتي هوشمندانه و هدفمند

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

چرا تبليغ در گوگل، يك نوع تبليغات هدفمند محسوب مي شود؟

۳۸ بازديد

چرا تبليغ در گوگل، يك نوع تبليغات هدفمند محسوب مي شود؟

پايه و اساس همه تبليغات، معرفي محصولات و خدمات شما به مخاطبان است كه مي توانند با ديدن و يا شنيدن تبليغات شما مشتري محصولات و خدمات شم شوند. در تمامي روش هاي تبليغاتي، اعم از تبليغات در روزنامه، تبليغات تلويزيوني، تبليغات بنري، تبليغات در شبكه هاي اجتماعي و ... هيچ تضميني براي رسيدن به نتيجه دلخواه شما وجود ندارد. در واقع شما در تبليغات هزينه اي را با اميد به اينكه بتواند بازخورد مثبتي براي شما داشته باشد را صرف تبليغات مي كنيد. اما تبليغات گوگل چيست و چرا نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي روشي هدفمند محسوب مي شود؟

 

تبيغات گوگل، هدفمند ترين نوع تبليغات

معايب ساير روش هاي تبليغاتي:

در تمام روش هاي تبليغاتي كه پيش تر به آن ها اشاره شد، محصول و خدمات شما به طيف گسترده اي از افراد نمايش داده مي شود. افرادي كه شايد هيچ علاقه اي به محصول و خدمات شما نداشته باشند. براي مثال تصور كنيد شما اراده دهنده خدمات قاليشويي و شستشوي فرش باشيد. تصميم گرفته ايد براي تبليغات كسب و كار خود و جذب مشتري بيشتر از تبليغات بيلبوردي  استفاده كنيد. با صرف هزينه بسيار زيادي بنر بزرگي در خياباني نسبتا شلوغ عكس و شماره تماس مربوط به كسب و كار شما را به خود اختصاص داده است. تبليغ شما روزانه در مقابل ديدگان هزاران نفر قرار مي گيرد. اما چند درصد افرادي كه تبليغ شما را مي بينند به خدمات شما علاقه مند هستند؟ قطعا مشترياني را از اي طريق جذب خواهيد كرد اما به نسبت هزينه اي كه براي اين نوع تبليغات مصرف كرده ايد بازخورد مناسبي دريافت نخواهيد كرد. چرا كه مشتريان شما در جامعه هدفي كه با اين نوع تبليغات هدف گرفته ايد قرار ندارند.

حالا تصور كنيد تبليغ و بيلبورد شما به هزاران نفر از افرادي نمايش داده شود كه به دنبال خدمات قاليشويي هستند؟  و تصور كنيد هزينه اين نوع تبليغات بسيار بسيار كمتر باشد و خود شما هزينه تبليغات را تعيين كنيد؟

تبليغ در گوگل، هدفمند ترين نوع تبليغات:

با تبليغ در گوگل محصولات و خدمات شما دقيقا به افرادي نمايش داده مي شود كه به دنبال محصولات و خدمات شما هستند. در مثال مربوط به قاليشويي، تبليغ شما فقط و فقط به افرادي نمايش داده مي شود كه عبارات مربوط به قاليشويي و شستشوي فرش را در گوگل جستجو كرده اند. پس از جستجو عبارات مرتبط با كسب و كار شما توسط كاربر، آگهي تبيغاتي شما به كاربر نمايش داده مي شود. شما مي توانيد خودتان متن تبليغاتي كه مي خواهيد كاربر پس از سرچ آن را مشاهده كند را بنويسيد، و متن آگهي تبليغاتي تا جايي كه از قوانين گوگل تخطي نكند، مي تواند هرچيزي كه خود شما مي خواهيد باشد.

تبليغات گوگل مشتريان شما ره به سمت شما هدايت مي كند

هزينه تبليغات در گوگل:

پس از نمايش آگهي تبليغاتي شما توسط گوگل به كاربر، اگر كاربر به آگهي تبليغاتي شما علاقه مند شود و بر روي آن كليك كند از بودجه تبليغات شما هزينه اي كسر مي شود. ولي در صورت كليك نكردن كاربر و فقط نمايش تبليغات شا توسط گوگل شما هيچ هزينه اي به گوگل پرداخت نخواهيد كرد. چرا كه نمايش تبليغات شما در گوگل رايگان بوده و فقط به ازاي كيك كاربر از شما هزينه كسر مي گردد.

بنابراين تبليغ در گوگل علاوه بر اينكه تبليغاتي بسيار هدفمند محسوب مي شود، اين امكان را نيز به شما مي دهد كه هزينه تبليغات را خود شما تعيين كنيد. شما مي توانيد تبليغات خود را با هزينه بسيار كمي شروع كنيد و براي شروع تبليغات گوگل نياز به سرمايه و يا پرداخت مبلغ قابل توجهي نداريد. ضمن اينكه در تبليغات گوگل شما مي توانيد با انجام اقداماتي هزينه هاي تبليغاتي خود را روز به روز كاهش دهيد. و همچنين در هر زماني كه بخواهيد تبليغات شما مي تواند متوقف شود و هزينه تبليغات شما در هر روز و ساعتي كه بخواهيد مصرف شود.

هدفمند بودن تبليغ در گوگل به دليل نشانه گيري دقيق مخاطبان و مشتريان شماست. در اين نوع تبليغات نه تنها شما عباراتي را كه ميخواهيد به هنگام سرچ كاربران، تبليغ شما نمايش داده شود را، انتخاب مي كنيد، بلكه مي توانيد دايره مخاطبان خود را از اين نيز دقيق تر كنيد و با انتخاب سن كاربر، جنسيت كاربر، لوكيشن و موقيعت جغرافياي كاربر، عدم نمايش تبليغات به گروه خاصي با محدود كردن آيپي و فيلتر هاي بسيار ديگري نشانه گيري مخاطبان خود را دقيق و دقيق تر كنيد. به اين دليل است كه تبليغ در گوگل، روشي تبليغاتي هوشمندانه و هدفمند براي صاحبين كسب وكارهاست و براي عقب نماندن از رقباي خود بهتر است شما هم همين امروز تبليغات گوگل خود را شروع كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.